Novogodišnja čestitka

Dragi moji,

Znam da ste navikli da 2x nedeljno objavljujem postove, ali se praznici bliže kao i moj put, te zato dajem sebi pravo da objavim još ovaj post u ovoj godini, a sa puta se vraćam 4.januara, nakon čega vas očekuju novi, zanimljivi tekstovi. Mislim da ima dovoljno zanimljivog sadržaja, skoro 30 tekstova i da ćete imati zanimaciju za praznike.

Moram priznati da mi ova godina nije bila najbolja, da je tu bilo puno preispitivanja i sebe i okoline, i porodičnih neslaganja, i zdravstvenih problema, pa one užasne poplave koje ne smemo zaboraviti, ali da se nadam da će ova iduća stvarno biti bolja i da će mi sva ta saznanja o sebi i nova iskustva, pomoći da u budućnosti budem mudrija i opreznija i da još više volim i cenim sebe. U Novu godinu želim da uđem bistre glave, sa novom, obnovljenom energijom i da sa pozitivnim vibracijama, ostvarujem cilj za ciljem.

Ove godine nisam ni toliko putovala, ali svakako da sam zahvalna za još jedno sjajno letovanje u Grčkoj, koje me uvek potpuno obnovi i reanimira. Takođe, neki izleti po našoj lepoj zemljici su mi značili da napunim baterije.

Zahvalna sam takođe na svim novim ljudima koje sam imala prilike tokom ove godine da upoznam i na svim starim prijateljstvima koja su prisutna već godinama. Bilo je tu stvarno nezaboravnih dešavanja i anekdota. Još jedna od nas se udala, tako da je i to novina.

Zahvalna sam i na tome što su mi i dalje svi članovi porodice na broju i što smo probleme uspeli da izgladimo i izađemo kao jači i složniji. Oni su mi definitivno najveća podrška u životu i jednog dana ako budem imala svoju porodicu, bila bih srećna da barem jednim delom bude kao ova sadašnja.

Na kraju, ova godina se razlikuje i po tome što sam otkrila kod sebe još jednu ljubav i talenat, a to je pisanje. Ovaj blog je nešto najpozitivnije što mi se desilo ove godine i zaista je svaki novi post izvor sreće za mene. Hvala vam čitaoci moji dragi, na svim lajkovima, share-ovima, komentarima i želim da vas u Novoj godini bude još više i još zanimljivijih tekstova, koje ćete sa uživanjem čitati i koji će vas potstaći na razmišljanje na temu života i putovanja.

Na kraju, u Novoj godini vam želim zdravlja, ljubavi i sreće na svim poljima. Kadgod možete, okružite se pozitivnim ljudima, koji vas pokreću i nasmeju i inspirišu. Kadgod možete, radite sve one sitne stvari koje vas čine srećnim, a život znače. Kadgod možete, pomozite drugima na ovaj ili onaj način. Kadgod možete, budite kreativni. Kadgod možete, osmehnite se. Kadgod možete, flertujte. Kadgod možete, poljubite voljenu osobu ili zagrlite dragu osobu. Kadgod možete, kažite nekom nešto lepo.

Možda ove mantre deluju kao neka glupost, ali su delotvorne. Živimo u vremenu egocentrizma i jedino što možemo je da probamo da se odupremo tome nekim sitnim gestovima koje ćemo prirediti nekim dragim osobama, koje to zaslužuju.

Srećna Nova 2015. godina, pa se javljam tamo negde 5.6. januara sa novim idejama.

Ostanite uz Kofernjaču, srećan put !

kofernjaca

 

 

10 thoughts on “Novogodišnja čestitka

Оставите одговор

